Tuesday, November 30

neh sume ELYN MOK punye pasal

nama blog dan why nama itu dipilih ?
okee . Cheriter Saia ? sebenanye name tuw tade kene mengene dengan edop ent mati aku pon .
Cheriter aku dpat ilham dari budak budak neh laa . asyik asyik say cerite .
time tenga buad neh , aku ketandusan idea nak letak name ape . abes da time tuw kebetulan budak budak neh suke cerite , so aku letak jeh laa .
tp time tules " cerita " aku rase mcm bosan jeh ayat dea .
so , aku modenkan jadi " cheriter " . same juge laa dengan Saia tuw .
nama url blog dan mana datang idea tu ?
http://shortmerapustory.blogspot.com ? HHA ! act , url blog neh adek aku yg bg idea .
mlm tuw kami chit chat laa psal blog aku . jap agi aku akp laa yg aku nak tukar url blog .
pade asal nye , idea yg dea bg is http://sms.blogspot.com . aku rase mcm pendek sangat pulak .
so , aku suro dea panjangkan url tuw .
dea akp same ade sukemencarisusah or shortmerapustory . aku pileh yg kedue punye .
lagi pon , ade kene mengene dengan aku coz aku suke merapu . HHE .
apakah method penulisan anda ?
huh ? method penulisan ? ta ade maknenye aku nak ekod mcm rangke karangan tuw .
ape yg ade dalam kepale otak aku , aku keluarkan jeh teros .
susa sanad nak ekod method dea .
apa perasaan anda tengok blog org lawa dan menarik , tapi tengok blog sendiri taklawa pun .
mak ai , asal soalan nye ta bole blah ? adess . aku punye blog bukannye lawa pon .
biase jeh . aku nak tanye gak mcm mane dorang buad tapi malu laa . EHHE .
bila wujudnye blog anda ni ?
ntalaa . jgn tanye bile wujud . yg pasti bulan MARCH 2010 . tapi blog neh mati hidop kembali pade bulan JULAI 2010 .
sape org yg first tahu dan jadi follower anda ?
semestinye AHLI KAWAN . dorang yg tawu dulu coz dorang ade dgn aku time buad mende alah neh .
sila tagged 5 orang dan bagitahu mereka
- shikin
- athirah
- qhal
- kak mea
- kak jaz
*sape sape yg nak , amek laa . dialu alukan . juz jerit jeh kat kotak tuw

No comments:

Post a Comment