Friday, November 26

Tag Dari Myra

1.bila ada masalah kat sekolah korang buat apa?
- diam jeh or carik kawan ntok story masalah tuw .


2.kalau korang dapat kawan baru, korang buat apa?
- try jadi member yg terbaik , kenal perangai dea .


3.bagi 10 ciri kawan yang kau nak ?
- baik
- friendly
- ikhlas berkawan dengan dja
- suke tolong orang
- ta sombong
- pendengar masalah yg setie
- sentiase ade dengan dja
- layan kepale otak ent perangai dja
- ta sellfish * bukan jual ikan


4.kalau korang dapat masok alam fantasi, korang nak jadi ape?
- jadi budak comel yg selalu hidup dengan keindahan alam semulejadi
aww aww~

5.kalau korang dapat kawan yang kepoh, apa ucapan korang pada dia?
- " hey budak ! aku nak kau taw mende neh , AKU SUKE KAWAN DENGAN KAU . kau kpochi ! "

6.bagi 5 ciri ciri yang bakal jadi musuh korang?
- suke carik pasal
- ta reti tutop mulot pasal rahsie orang
-rampas / sebok sebok dengan BOY dja * memang kompem kene pelangkong dengan aku !
- sellfish , ta piker perasaan orang lain
- berlagak


7.bagi ucapan yang unik2 belaka kat orang yang tag kau ni..ucapan tu mestinya tidak kurang 10 patah perkataan.
- hey budak ! thnx laa coz bg aku tag yg menyeksekan aku ntok aku settlekan . woo , kering kontang kepale otak aku pike psal mende neh . btw , thnx AMIRA YUSOF !

8.kene ucap terima kasih kat orang yang bagi tag ni dalam 5 bahasa,ikut kaulah nak bahasa apa, janji 5 bahasa
- terime kaseh
- thnx you
- she she ~
- syukran
-

9.mereka yang bertuah
- sape sape yg nak amek , dialu alukan . asalkan korang inform kat kotak menjerit tuw .

No comments:

Post a Comment