Saturday, February 12

Aku Rindu Dia

salam .
ari neh aku buang tebiat , post due kali .
bosann , td da tdo lame . ngee~

da 2 minggu aku ta jmpe dea , dan 2 mggu jugak aku ta berbual dgn dea .
aku sedeh . tp ntok keaikan kiteorg jugak . hm , tapelah .
aku redha jeh .
aku rindu dea , aku just bole tgk dea dr jaoh jeh .
slme neh kiteorg jmpe ta smpo 10 minit pon .
paling ta pon 5 minit jeh .

aku saba jeh psl neh . im sorry if agak mengade post psl neh .
tp aku mmg da ta bole tahan lagi .
aku mmg terlalu rindukan dea .
cukop lahh sekali , aku ta na kene lagi .
bayangkan , f3 balek ruma lagi 4 mggu sbb 3 mggu straight f3 ade event .
wow . mcm ta bole lame lagi .
thats mean bulan dpn baru balek .

aku ta sanggop lah mcm neh .
aku penad . na jumpe pon susah .
redha jelah dgn ap yg jadi neh .
aku mmg ta bole na buad ap except follow ape yg dea suroh jeh .
da lahh , aku tgh tade mood . upset gilaa .
byebye . =.=

p/s : dea aku punye . aku sayang dea ketad ketad . jangan amek dea dari aku (!)

No comments:

Post a Comment