Sunday, February 13

MN Happy Aniversary ;)

salam . blog .

sempena 14 Feb yg akan datang esok ,

tujuan aku post neh bukan untuk wish Happy Valentine Day .

tp , na wish one year aniversary antare ---

---

---

NURUL AMEERA BT SALEHAN dan MOHAMED NADZRI B SAZALI

---

---

aku suke bila mereka couple .

ade sikit ucapan yg aku na buad .






kepade Kak Mea ;

hepi aniversary kakak .

adek hope sgt akak epi selalu dgn Nazek tuh .

jangan sedehh sedehh lagi .

kiteorang ad dgn akak .






kepada Nazek ;

kau jage kak mea elok elok .

jangan buad dea sedehh + menangis + sakit hati .

aku ta suke tgk kak mea mcm tuh .

even aku sendiri bole tgkkan dea sbb aku still ade due mata ,

tapi aku rase kak mea lebih selamat if kau pon tolong tgkkan dea jugak .

aku ta suke lahh tgk kak mea nanges .

so , plis . jangan buad dea mcm tuh .

jage hati n perasaan dea .

dea mmg sayangkan kau , so rugi kalaw kau lepaskan dea .

jangan ketepikan kak mea , tp kau jangan pulak ketepikan study tuh .

blaja elok elok .




p/s : saye suke tengok mereka bahagia

No comments:

Post a Comment