Tuesday, May 17

Kak Anis ? Aku sukaaaaa Diaa !

Salam , blog ~ hari neh aku ad story story yang aku sendiri tak sabar nak cerita ! Ya Allah , sumpah aku happy ! Sape sangke kan aku dapat chat dengan kak Anis Syafira Zakaria ? Huwaa ! Aku sukaa aku sukaa ! Swear dea comel ~ aww aww ~ tuh lah . tuah ayam nampak di kaki , tuah manusia siape yang tahu kan kan kan ? OMGuchhy , aku happyyy gilooooo :DD . Tiap tiap hari aku stalk blog dea ~ hihihi ~ #kak Anis , jangan marah taw ~





# swear dea comel ~ aku sukaa dia sangat sangat ^^ kak Anis , Dja sukaaa tengok muka akak ~



#Aku hope sangat sangat supaye kak Anis tabah hadapi semua neh :D


Kak Anis , post neh untuk akak . Act deaurg semua cemburu and nak jadi macam akak cuma deaurg tk bernasib baik jeh . sebab tuh deaurg buat mcm tuh . Akak jangan amek hati sangat dengan deaurg . You have more supporters than haters sis ~ Good luck in SPM nanti :)


*credit : Anis Syafira Zakaria , Nur Eileen .

No comments:

Post a Comment