Monday, May 16

Selamat Hari Guru :)

Salam . Hye hoii blog ! Lama jugak aku melayan lagu Hanya Ingin Kau Tahu neh semata mata nak tunggu anak Farouk upload gambar Hari Guru semalam . Semua sekolah sambut Hari Guru tuh serentak . Mesti macam macam benda jadi kan ? Haha . Aku tak kesahlah ape yang jadi kat sekolah kaurg . Yang penting , aku nak cerite pasal Hari Guru kat sekolah aku .

Kan aku pernah bagitau kaurg yang Sayang aku buat show kan ? Perhh , neh yang start nak emo neh . Aku tak dapat tengok . Setahun aku tunggu . Jap lagi aku kene pergi reherseal kat dewan . Howt siaaa ! Sabar jeh . Takpelah , asal dapat tengok gambar dea nyanyi pun takpe :)

# KESAYANGAN aku ! Semua orang dengar dea nyanyi and puji suara dea ~ sobs sobs :'(

Aku pun sempat cakap yang aku kena buat persembahan zapin kan ? Wow , terbaik doh ! Sumpah aku cakap nak menari lagi ~ tak puas hati dengan persembahan lah . Muka aku pun da berubah . Yay ! Neh sume kerja Kak Hazimah dengan Kak Atyn . Tapi nasib baik bukan macam ' Opera Cina ' . HAHA !

#Muka aku lepas makeup ? Amacam ? Ayu tak ? Hihi ^^ Kak Pka da cakap ayu , kaurg ?#Neh lah akibatnye kalau dah jakun sangat dengan DSLR . Dalam toilet pun boleh amek gambar ~ layann ~ ( sila hiraukan background yee )
#Muka tak bule bla siaa ! Tolonglah , aku senyum kerang busuk lagii cun . Serabaii ~



#Try lah search aku . Agak agak kaurg terer gilaa gaban dalam search search orang neh , try carik aku ~





Act , aku PENGAWAS tapi suka hati mak aku punye laki je nak pakai baju putih biasa . Yelah , dah tentu baju DiGi aku tuh dah macam taik cicak , sanggop pulak aku nak pakai . Bikin aku maluu je derr ~ HAHA ! kalau kaurg scroll kebawah , banyak kan gambar cikgu cikgu ? Haa , neh lah dea tulang belakang SMKBP . Terima Kasih Cikgu ! #beriaa ~










HAHA ! Gambar orang merangkak ? Tolonglah jangan hina . Neh bapa angkat aku ouh yang telah menggondol anugerah TEACHER OF THE YEAR . Dasyat kan ? HAHA ! Sah sah kami warga SMKBP sayang dea #even dea tahap kegarangan dea mengalahkan singa betina ( gurauan semata mata ) ;)

Tapi , tahun neh tak macam tahun lepas . Tahun lepas memang superb gilaa . Yay ! Haha ! Thanks Iman Farouk sebab uploadkan gambar . Okayy , enjoy your reading . Bye bye ;D

No comments:

Post a Comment