Saturday, May 14

Mid-Year Test

Salam , hye blog :) Hari neh aku memang dah sah yang aku buang tebiat dok menghadap lappy neh pagi pagi . Aku pn tak taw ap jadi dengan aku . Ishh~ jap . Aku rasa aku nak ubah cara penulisan blog aku . Bolehkan ? Ehh , mestilahh . Ini blog aku , aku punya sukalah . Kaurg tak suka , not my problem~ hee~ ( gurauan semata mata )


Huwaa ! :'( sekarang Mid-Year Exam dah start . OMGiee ! Satu hape aku tak bace lagii , setakat tengok kulit buku jeh . ( Adik adik yang Form 1 tuh , jangan tiru cara saya . Nak exam pn tak belajar lagii ) Tak bagus untuk kesihatan . Tapi aku study ke , tak study ke , same jeh . Result okayy jugak *even banyak hentam , bukan meniru yee . Suka hati mak aku punye laki jeh nak hentam jawapan segala . Kang yang tak dapat A , aku jugak . Grr~




Jumaat lepas , sekolah aku da start jawab exam ( just untuk F1 dan F2 shj ) . F3 mane amek ICTL lagii . Paling tak pun Muzik jeh yang kena jawab paper hari tuh *termasuk kesayangan aku yang sorang tuh~ kesian dea taw . Cikgu pn satu , kenapa bagi soalan ICTL F2 SUSAH GILAA ? Kalau boleh fius kepala aku tertanggal , agaknya dah lama terburai sebab pening . Sumpah susah dhe~ aku tak tipuu .


Tengok jeh exam ICTL , kaurg pikir senang ? Ohh , tidak sama sekali . Tanggapan kaurg sangat terpesong jauh . Lain lah kalau ICTL tuh dea tanya Cara nak IM orang kat Facebook , Cara nak tukar Profile Picture , Cara nak tukar background blog , Cara nak sign out account , kan senang . Cikgu pn tak payah nak pening pening kepala . Confirm semua dapat A+ . Neh tak , tanya pasal macam mana nak buat Microsoft Acsess . Macam mana aku nak jawab ? Dah sah sah aku cuma celik IT , tapi buta komputer . Kaw kaw kena jawab , pandai pandai lah hentam pape .


Tapi bagus lah cikgu keluarkan soalan macam tuh . Senang kitaug nak buat ap ap kerja bila da habis sekolah nanti . Cuma satu jeh lah , susah nak pass . Hee~ normal lah tuh . ICTL cuma berminat untuk main komputer , bukan mendalami komputer .


Okayy , Rabu nanti baru majoriti sekolah start exam . So , aku just nak ucap good luck kepada semua pelajar pelajar sekolah . Buat yang terbaik , jangan jadi terbalik suda . Ingat semua formula dengan ap yang cikgu dah ajar kat kelas ( melainkan bagi sesape yang rajin membuta dalam kelas , memang susah lah kaurg nak ingat ) . Okay lah , byebye .

No comments:

Post a Comment