Saturday, May 14

Having A Great Moment !

Salam , hye blogg . Gini laa aku kalaw da terlebih rajin . Hee~ Hurmm~ Hari neh aku rasa happy doh . Kenape ? Dapat sakat Amir , Kak Intan dengan Nash . HAHA ! Aku rasa macam aku orang gila hari neh XD Hee~ Izzat agak marah . tapi , biarlah . Neh balasan time dea dengan A***** dulu .


Kau taw tak Nash ? Aku rase macam aku da gila bila layan kerenah kau . Tapi kau patot gila dulu sebab aku yang gila *aku dah pening~ Haha . Sokayy sokayy . Asalkan hati aku hepi sudaa ;)




*bolehlah kau puji blog aku , dah ada post pasal kau kot . HAHA ! sengal punya budak . 5 stars konon = P


*muka aku nak rindu kat kau ? Kan kau yang cakap aku neh dah TUAA
Hikhik ^^ tak kesahlah :)






*kau patot berTERIMA KASIH dengan aku sebab aku TAK JUAL nombor kau .
HAHA . Suka suka jeh nak kosongkan tempat yang tak sepatutnya dikosongkan .
grr~ Aku tak sangka kau tengah SENGKEK sekarang .
Tak ada kredit ! HAHA !

Okayy lah . Aku nak off dulu . Soleyy soleyy~





No comments:

Post a Comment