Friday, May 13

Suka & Gembira

Salam . Hye hoii . Hari guru nanti aku buat persembahan . Sape expect aku zapin kan ? hee~ Aku ad something nak cte neh . Eh , smlm bape hari bulan ? Jap , tengok fon . Oke , semalam 13.05.2011 . Ad birthday boy laa . tp dea da tuaa XD Ape yg aku merepek ? da laa , kaurg tengok laa sendiri .


-


-


-


-


-


-


\/



Da tengok kan ? Amacam ? Handsome kea ? Ish , takk bagi aku ! *act , yee~ Da lah , bukan tuh yg aku nak kepohkan hari neh . Semalam birthday dea . Aku cume nak wish dea kat blog . hee~ *virus kak Wan X)




untuk anda , MUHAMMAD NASHRUL RIZAL bin AHMAD KHAIRI !




*Happy birthday yg ke 17 bro ! Kau da tuaa , tp aku masih mudaa ;)

*Wish kau buat elok elok SPM nantii ( even aku taw lambat lagii~ )

*Nak couple ? Aku tk halang . Yang penting , seimbangkan pelajaran dulu

( eleh , mcm laa aku neh seimbang sangat )

*Aku da taw lame sume perihal dan kisah lame kau dengan kak W_______ . Tp aku janji aku senyap jee ^^

*Semoge hepii selalu .

*Semoge panjang umur dan dimurahkan rezeki yee ?

*Make your parents proud with you :)
*Thanks sebab sudi layan kerenah aku even kite tk pernah jumpe sebelum neh . ( ye kea ? )





Da lahh , sekarang kau bace laa puas puas . Sorry buat kau tunggu lame . hee~ Nah lah , amek neh . XD Bye bye , salam ;DD

No comments:

Post a Comment